طراحی سایت و سئو | طراحی سایت ارزان, طراحی سایت فوری با شرایط آسان,طراحی  سایت اقساطی

 

 

 

سایت شما می بایست بستر های سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل را داشته باشید. سایت هایی که قابلیت های اولیه برای سئو سایت را نداشته باشند به سختی می توانند جایگاه مناسبی را در رقابت بهینه سازی وب سایت بدست بیاورند. برای بررسی این موضوع می بایست با یک کارشناس مشاور سئو مذاکره کنید. اما برای آشنایی ابتدایی شما به ۵ ویژگی که شما می توانید برای وب سایت خود چک کنید اشاره می کنم:

 

 

ویژگی اول: نوع طراحی سایت

همانطور که می دانید در طراحی سایت ما دو نوع وب سایت استاتیک و داینامیک داریم. سایت های استاتیک امکان به روزرسانی ندارند و تعداد صفحات آنها محدود می باشد. در مقابل سایت های داینامیک می توانند توسط شما به روز شوند و نامحدود صفحه و منو داشته باشند. سایت هایی که استاتیک باشند به دلیل عدم به روزرسانی به سختی می توانند در رقابت سئو سایت کلمات پر رقابت موفق شوند.

در صورتی که سایت شما قابلیت به روز رسانی توسط شما را ندارد و امکان افزودن مقاله، تصویر و … را به محتوای وب سایت ندارید مشاور سئو پیشنهاد می کند یا از سئو سایت منصرف شوید و یا برای سفارش طراحی سایت جدید اقدام کنید.

 

ویژگی دوم: طراحی سایت ریسپانسیو

از سال ۲۰۱۴ گول رسما اعلام کرد که سایت هایی که قابلیت ریسپانسیو را داشته باشند در صدر جستجو ها نسبت به رقبا نمایش داده می شوند. ریسپانسیو به زبان فارسی یعنی واکنش گرا بودن. سایت ریسپانسیو یعنی سایتی که نسبت به ابعاد صفحه نمایش کاربر واکنش نشان می دهد و به صورت هوشمندانه ابعاد نمایشی خود را تغییر می دهد. اگر یک وب سایت ریسپانسیو را در لپ تاپ، تبلت و گوشی چک کنید به راحتی متوجه این موضوع می شوید که متناسب با شرایط ابعاد نمایشی خود را تغییر می دهد. مشاور سئو اکیدا پیشنهاد می کند در صورتی که سایت شما قابلیت ریسپانسیو را ندارد سریعا برای طراحی سایت ریسپانسیو اقدام کنید.

 

ویژگی سوم : قابلیت تعریف عنوان (title)

یکی از نکات مهم در سئو سایت، تعریف عناوین صفحات می باشد. در سایت های داینامیک هوشمند، قسمتی برای تعریف عنوان صفحات در اچ تی ام ال به صورت زیر انجام می شود:

<html>

<head>

<title> متن عنوان صفحه </title>

.

.

</head>

<body>

.

.

.

</body>

</html>

البته سایت های داینامیک و پویا نیازی به کدنویسی به مانند مثال بالا را ندارند و در قسمت تعبیه شده عنوان صفحات توسط سئوکار درج می شود. معمولا اکثر سایت های داینامیکی که از مدیریت محتوای اپن سورس مانند جوملا، وردپرس و … استفاده می کنند این امکان را به صورت کامل دارا می باشند.

 

 

ویژگی چهارم: قابلیت تعریف تگ توضیحات صفحه (description)

هر صفحه وب سایت برای شناسایی مختصر خود به ربات های موتور جستجو از تگ توضیحات (description) استفاده می کند. گوگل معمولا از همین محتوا برای نمایش توضیحات مختصر خود در نمایش نتایج استفاده می کند.

<html><head>

<title> آموزش سئو سایت </title>

<meta name=”description” content=” مرجع آموزش سئو سایت جهت بهینه سازی سایت OSEO.ir ”>
</head>
<body>

 

 

ویژگی پنجم: قابلیت نقشه سایت صفحات (site map)

نقشه سایت Sitemap یک فایل متنی است که با پسوند XML ذخیره می شود و در آن، آدرس صفحات وب سایت به موتور جستجو معرفی می شود. داشتن نقشه سایت برای هر وب سایتی ضروری است و این فایل جزو یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتورهای سئو سایت است که از طرف گوگل تایید شده است.

نقشه سایت، به موتورهای جستجو اعلام می کنید که چه مطالبی در وب سایت وجود دارد و دارای چه آدرس هایی (URL) می باشند. با نقشه سایت ربات های موتورهای جستجو مانند گوگل سریع تر از تغییرات وب سایت شما آگاه می شوند. مثلا متوجه می شوند که چه مطالب جدیدی در سایت منتشر شده و یا چه مطالبی تغییر کرده اند. نقشه سایت در سریع ایندکس شدن صفحات سایت در نتایج موتورهای جستجو و همچنین سئو سایت کمک زیادی می کند.

با توجه به اینکه همانطور که گفته شد سایت های داینامیک نامحدود صفحه دارند، نقشه سایت به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام خاصی توسط مدیر وب سایت، تمامی صفحات شما را به گوگل معرفی می کنند و این موضوع یکی از نکات کلیدی است که اگر وب سایت شما این امکان را نداشته باشد ، قبل از سئو بایستی برای آن فکری کرد.

 

 

۵ نکته مهم قبل از سئو سایت


نکته های مهم سایت سایت ,ریسپانسیو ,صفحات ,جستجو ,نقشه ,ویژگی ,نقشه سایت ,سایت ریسپانسیو ,طراحی سایت ,موتورهای جستجو ,سایت هایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای وب مطالب جذاب و خواندنی , مطالب جالب و دیدنی , نقاشی و طرح های هنری زیبا ارزان کده اجناس فوق العاده